advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Yosee "Ik Zie Weer Pretjes In Je Ogen"

(9 november 2012) Het gaat goed met de carrière van Yosee. Ze scoorde inmiddels succesvolle singles met o.a. “Duizend Dromen Ver”, “Lieg Als Je Kan” “De Zon Die Schijnt Weer In Mijn Hart” en “Het Voelt Zo Goed Aan”. Met haar stem en haar prachtige blonde verschijning laat ze overal een diepe indruk achter.
Zo trok Yosee ook de aandacht van de legendarische zanger/producer/componist Peter Koelewijn. Koelewijn schreef vele hits voor o.a. Bonnie St. Claire, Babe, Ria Valk, Nico Haak, Marga Bult en verkocht miljoenen platen als
producer van o.a. Helmut Lotti en Grant & Forsyth. En zelf
was Koelewijn als artiest (al dan wel of niet met Zijn Rockets) uiterst succesvol. Wie kent niet de klassiekers als “Kom Van Dat Dak Af”, “Angeline (M’n Blonde Sexmachine)”, “Je Wordt Ouder Papa”, “KL 204 (Als Ik God Was)” en vele anderen.  Met andere woorden: Koelewijn behoeft geen krans.
Op zijn 71e is Peter Koelewijn echter het schrijven van goede liedjes nog niet verleerd. Nadat hij een clipje zag van de uit ‘s Hertogenbosch afkomstige zangeres Yosee zocht hij haar op via Facebook en bood haar aan om iets voor haar te schrijven. Inmiddels heeft Peter Koelewijn enkele geweldige songs geschreven voor Yosee’s komende album waarvan de nieuwe single “Ik Zie Weer Pretjes In Je Ogen” het eerste resultaat is. Voor de productie tekende Mario Veltman, met hulp van Peter Koelewijn als co-producer. (www.yosee.nl)

Download hier "Ik Zie Weer Pretjes In Je Ogen" van Yosee