advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Mathijs Laverman "Wat Jij Met Me Doet"

(22 april 2016) Met “Laat Mij Nu Maar Met Rust” scoorde de in 1993 in Leeuwarden geboren Mathijs Laverman onlangs een enorme hit. Reikhalzend werd er dan ook uitgekeken naar de opvolger, welke nu een feit is met “Wat Jij Met Me Doet”.
Het succes van ‘Laat Mij Nu Maar Met Rust’ kwam voor mij totaal onverwacht. In heel het land waar ik kom wordt dit liedje luidkeels meegezongen. Iedereen kent het gewoon. Daarom wilde ik met een ijzersterke opvolger komen, en ik denk dat ik die met ‘Wat Jij Met Me Doet’ in handen heb” vertelt Mathijs enthousiast.
Het is voor Mathijs Laverman de eerste release op Hit It! Music,
met wie Mathijs onlangs de samenwerking aanging en waarmee hij hoopt zijn carrière verder uit te kunnen bouwen.
Voor deze nieuwe single dook Mathijs wederom de studio in met producer Gerto Heupink, bekend van talloze bekende succesvolle producties en/of composities, waaronder Future World Orchestra, Frank van Etten, Marlous Oosting, André Hazes, Roy Donders e.v.a. Het resultaat is een catchy single, die net als zijn voorganger, niet meer uit het hoofd gaat.