advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Tygo Nendels "Zeg Me Niet Hoe Ik Leven Moet"

(20 mei 2016) “Zeg Me Niet Hoe Ik Leven Moet” is de gloednieuwe, zelfgeschreven hitsingle van Tygo Nendels. Onder leiding van één van Nederlands’ succesvolste producers, Waylon van der Heijden (bekend van o.a. Django Wagner, Jeffrey Heesen, Jaman, Stef Ekkel, Wesley Klein e.v.a.) kwam deze single tot stand, en de verwachtingen zijn hooggespannen.
 De uit Best afkomstige volkszanger Tygo Nendels. Tygo beschikt over een geweldig en uniek stemgeluid met een échte ouderwetse ‘snik in de stem’. Hij verwierf eerder naamsbekendheid met singles als “Omdat Ik Van Je Hou”, “Geen Wonder Dat Ik Ween”, “Bianca Rosa”, “Dromen Doe Ik Alleen
Van Jou” en “Alle Vrouwen”.
 De videoclip van “Zeg Me Niet Hoe Ik Leven Moet” zal in de komende periode volop op de clipkanalen te zien zijn, en Tygo Nendels zal veel in de belangstelling staan.