advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Ramon Prins "Ben Ik Te Min (Feest DJ Barry Remix)"

(19 mei 2017) Met “Ben Ik Te Min” debuteerde onlangs de in Zierikzee geboren en in Vrouwenpolder woonachtige 31-jarige zanger Ramon Prins op overtuigende wijze. Nadat Ramon in contact kwam met het succesvolle producers team Sonic Solutions ging het allemaal snel. Er werd gekozen om de legendarische Armand klassieker “Ben Ik Te Min” in een nieuw hedendaags vrolijk jasje te steken met een hitgevoelige single als resultaat die inmiddels volop in het land te horen is.
Nu verschijnt er een geweldige feest remix van “Ben Ik Te Min” welke gemaakt is door niemand minder dan Feest DJ Barry. Hiermee zal “Ben Ik Te Min” in de komende maanden volop uit
de speakers knallen in de feestcafé’s, feestenten en aan de Spaanse costa’s.