advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Dennis Jones "Wat Ik Ook Doe / Lay Love On You"

(2 juni 2017) Precies op zijn 50-ste verjaardag (2 juni) verschijnt de nieuwe single van Dennis Jones, “Wat Ik Ook Doe”. Het is de opvolger van de single “Vuurwerk” en hiermee heeft Dennis een zomerse, vrolijke, herkenbare en dansbare single in handen. Het betreft een remake van de discohit “Lay Love On You” van Luisa Fernandez uit 1978, welke Dennis zelf van een Nederlandse tekst voorzag. Tevens heeft Dennis ook de Engelstalige versie opgenomen.  De productie van de single lag wederom in handen van Kees Tel. “Toen ik een tijd geleden nog eens door mijn oude vinyl singles snuffelde kwam ik dit singletje tegen, welke ik als
kind grijs gedraaid heb. Het liedje blijkt nog steeds te staan als een huis, en net als vroeger, wordt ik hier helemaal vrolijk van” aldus Dennis Jones. Wederom deed Dennis een beroep op de internationaal befaamde producer/remixer Matt Pop (bekend van o.a. Erasure, RuPaul, Hazell Dean, Kylie Minogue, Samantha Fox, Sonia, Lonnie Gordon, Nikki French, Cilla Black, Mai Tai, Luv’ e.v.a.) die zowel de Nederlandstalige als Engelstalige versie van spetterende dance remixen voorzag. Dus zet de dansschoenen maar vast klaar voor de nieuwe Dennis Jones “Wat Ik Ook Doe”…