advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Franky Falcon - Als Ze Echt Van Me Hield

(15 december 2017) Nadat de Bossche zanger Franky Falcon flinke successen scoorde met duet singles met Charelle, laat hij nu solo weer van zich horen met de uiterst aanstekelijke single “Als Ze Echt Van Me Hield”.  Deze single is geschreven door niemand minder dan Jeffrey Heesen, en voor de productie tekende wederom Mario Veltman.
Twee jaar geleden vierde Franky alweer zijn 25 jarig artiesten jubileum, en inmiddels  staat Franky in ’s Hertogenbosch en ver daarbuiten bekend als een feestbeest en entertainer pur sang.  Hij scoorde hits met o.a. “Ik Heb Niemand Nodig”,  “Niemand Zal Mijn Tranen Zien”,  “Alleen Is Maar Alleen”  en samen met
Charelle de duetten “Verboden Liefde” en “Blijf Bij Mij”.  Met  “Als Ze Echt Van Me Hield” kan Franky binnenkort weer een hit aan zijn lijstje toevoegen.