advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Hans Snoek - Ik Hou Alleen Nog Maar Van Jou

(27 april 2018) Met ‘Ik Hou Alleen Nog Maar Van Jou’ heeft de uit ’s Hertogenbosch afkomstige zanger Hans Snoek een waardige opvolger in handen van zijn airplayhit ‘De Vrouw Van Mijn Leven’. ‘Ik Hou Alleen Nog Maar Van Jou’ komt wederom uit de pen van Kees Tel, die het nummer tevens produceerde. Hans is erg te spreken over zijn samenwerking met Kees Tel; “Kees is een échte muziek tovenaar. Hij heeft het wederom voor elkaar gekregen om met een liedje en productie te komen die perfect bij mij past. Ik heb er dan ook erg veel zin in om dit liedje op de bühne te brengen.” Aldus een enthousiaste Hans. Op 3 juni a.s. zal de single tijdens een feestelijke presentatie in Café de Sjang
in ’s Hertogenbosch officieel gepresenteerd worden, met daarbij gastoptredens van o.a. Jeffrey Heesen, Theo van Cleeff, Kobus Engels, Marco Meesters, Yosee, Dennis Jones, Ron Besselink, Guney, Joey Kerkhof en Frank van Etten. De kaartverkoop is inmiddels gestart. 
Sinds 2016 is Hans erg actief als zanger en bracht hij enkele singles en een album uit. Met de nieuwe single “Ik Hou Alleen Van Jou” zet Hans een volgende stap in zijn carrière. Een bijpassende videoclip, welke geschoten is door Cannonball Media, is te zien op de bekende clipkanalen.